Online bestellen

BESTEL NU ONLINE!

LEES AANDACHTIG VOOR HET PLAATSEN VAN U BESTELLING!!!

HOE WERKT HET?

U voert uw bestelling in via de website www.friethuisdenbos.be of via de one2three app op uw smartphone. Van zodra uw bestelling doorgegeven is ontvangt u een bevestigende SMS dat wij uw bestelling goed ontvangen hebben. Hebt u deze ontvangstbevestiging per SMS niet ontvangen, dan zal er ergens iets misgelopen zijn. Voer dan gerust uw bestelling opnieuw in! Indien het ook de tweede keer niet lukt mag u gerust contact opnemen met ons op 0477/944184! Daarna hoeft u enkel nog te wachten op een 2de SMS, die meedeelt dat uw bestelling klaar zal zijn over 10min. Op die moment vertrekt u voor afhaal naar de frituur om uw bestelling te komen ophalen.U mag zich onmiddellijk melden aan de kassa.

Voor levering weet u dat wij ongeveer 15min later arriveren. (Afhankelijk van de afstand die u van ons woont)

Online bestellen is mogelijk tot een half uur voor sluiting voor afhalingen.
Online bestellen is mogelijk tot een uur voor sluiting voor leveringen.

(U kan uw bestelling ook ingeven vanaf 2 dagen op voorhand.)

VOORDELEN

Door gebruik te maken van onze online besteldienst kan u thuis rustig een keuze maken uit ons assortiment. U hoeft niet aan te schuiven in de frituur en u hoeft niet alles op te schrijven en te herhalen. U weet ook onmiddellijk voor welk bedrag u besteld heeft. Betalen kan bij afhaling in de frituur cash, bancontact, maaltijdcheques,… Bij leveringen kan men cash betalen aan de chauffeur of online via payconiq by bancontact.

OPMERKINGEN

ASAP/TIJDSTIP

U heeft de keuze om asap (zo snel mogelijk) of een tijdstip aan te duiden. Houd er rekening mee dat dit tijdstip een richttijd is en soms een klein beetje kan afwijken. Indien asap niet aangeduid kan worden betekend dit dat het online al druk is en er al een aantal wachtende voor u zijn. U kan dan wel nog een tijdstip aanduiden. De tijdstippen die nog beschikbaar zijn zullen dan weergegeven worden.

Online bestellen ≠ sneller bediend!

Het is zeker niet de bedoeling om klanten die zelf naar de frituur komen om te bestellen langer te laten wachten! WEL willen wij ervoor zorgen dat de tijd die u anders moet wachten op uw bestelling, u niet in de frituur zelf hoeft te zijn. Op deze manier kan u uw tijd nuttig besteden. Houd er dus rekening mee dat op drukke momenten ook online de wachttijd soms kan oplopen. U ontvangt een SMS ongeveer 10min. voor uw bestelling klaar is om af te halen of voor wij bij u arriveren. Wij proberen deze wachttijd te beperken tot max. 30min. Voor leveringen kan deze wachttijd op de drukste momenten iets langer oplopen. Om de kwaliteit van onze frietjes te garanderen doen wij maar 1 bestelling per rit! Op de drukste momenten kan het aantal online bestellingen beperkt worden of tijdelijk niet mogelijk zijn. Probeer dan op een later tijdstip opnieuw of kom gerust langs, wij zijn wel open!

Wegens organisatorische redenen aanvaarden wij geen telefonische bestellingen. Op de drukke momenten hebben wij niet de mogelijkheid om onze telefoon te beantwoorden. In geval van problemen kan u gerust iets inspreken op onze voicemail. Wij contacteren u dan zo snel mogelijk terug. Hebt u ons echt dringend nodig kan u een sms met het probleem sturen naar 0477/944184 (Niet voor het plaatsen van bestellingen)

LEVERINGSGEBIED

Om de kwaliteit van onze frietjes te kunnen blijven garanderen zullen wij leveringen uitvoeren tot max. 10 minuten vanaf onze vertrekplaats (Nieuwbaan 68 – 1742 Sint Katherina Lombeek)

Twijfel je of je binnen deze afstand van ons gesitueerd bent kijk dit dan even na.

Wij leveren ook maar 1 bestelling per rit, hierdoor kan op de drukste momenten de wachttijd een beetje oplopen. Houd hier rekening mee.

Leveringen zijn mogelijk voor bestellingen vanaf € 15!

KOSTEN

Aan afhalingen is een servicekost verbonden van € 2,00/bestelling.

Aan leveringen is een servicekost verbonden van € 3,50/bestelling.

Gratis voor bestellingen boven € 50!



Neem gerust contact met ons op