Online bestellen

BESTEL NU ONLINE!

Bij problemen met bovenstaande link -> friethuisdenbos.one2three.be (rechtstreeks deze link intypen)

Beste klanten, Houd er rekening mee dat de tijdstippen een richttijd zijn en soms een beetje kan afwijken. (In normale omstandigheden wijkt dit niet meer dan 15min af (vroeger of later), bij enorme drukte is de vertraging normaal niet later dan 30min)

LEES AANDACHTIG VOOR HET PLAATSEN VAN U BESTELLING!!!

HOE WERKT HET?

U voert uw bestelling in via de website www.friethuisdenbos.be of via de bestel-app op uw smartphone. U kan inloggen als gast (met uw emailadres en telefoonnummer), of u kan zich registreren. Van zodra uw bestelling doorgegeven is ontvangt u een bevestigende SMS (en mail) dat wij uw bestelling goed ontvangen hebben. Hebt u deze ontvangstbevestiging per SMS (en mail) niet ontvangen, dan zal er ergens iets misgelopen zijn. Voer dan gerust uw bestelling opnieuw in! Indien het ook de tweede keer niet lukt mag u gerust contact opnemen met ons op 0477/944184! Daarna hoeft u enkel nog te wachten op een 2de SMS, die meedeelt dat uw bestelling klaar zal zijn over 10min. Op die moment vertrekt u voor afhaal naar de frituur om uw bestelling te komen ophalen.U mag zich onmiddellijk melden aan de kassa.

Voor levering weet u dat wij ongeveer 15min later arriveren. (Afhankelijk van de afstand die u van ons woont)

Let op! Alvorens uw bestelling door te sturen, gelieve goed na te kijken dat u levering aangeduid heeft als uw bestelling geleverd moet worden. Aangezien het online systeem ervoor zorgt dat wij perfect op schema kunnen werken, bestaat de mogelijkheid dat wij niet onmiddellijk een chauffeur ter beschikking hebben indien de keuze verkeerd aangeduid werd.

Online bestellen is mogelijk tot een half uur voor sluiting voor afhalingen. (Of tot volzet)
Online bestellen is mogelijk tot een half uur voor sluiting voor leveringen. (Of tot volzet)

(U kan uw bestelling ook ingeven vanaf 3 dagen op voorhand.)

VOORDELEN

Door gebruik te maken van onze online besteldienst kan u thuis rustig een keuze maken uit ons assortiment. U hoeft niet aan te schuiven in de frituur en u hoeft niet alles op te schrijven en te herhalen. U weet ook onmiddellijk voor welk bedrag u besteld heeft. Betalen kan bij afhaling in de frituur cash, bancontact, Payconiq, maaltijdcheques,… Bij leveringen kan men cash betalen aan de chauffeur. Je kan ook op voorhand online betalen via bancontact, visa, mastercard, payconiq.

OPGELET! Aan de chauffeurs zelf kan er enkel met cash geld betaald worden!

LOYALITEIT – PUNTEN SPAREN

Bij iedere online bestelling kan u punten sparen! Deze punten kunnen in de zaak omgeruild worden voor gratis producten, kortingen of cadeaus. Wenst u de punten online in te ruilen dan kan u kiezen voor volgende korting: 250 punten = € 5 korting!

Wenst u uw punten in de zaak zelf om te ruilen? Meld dit zeker voor het afrekenen.

Wenst u uw punten online om te ruilen? Ga dan naar de Joyn-APP, ga naar beloningen, scroll verder naar ‘webshop beloningen‘ en druk op de knop ‘pak het’. U ontvangt dan een kortingscode die online omgeruild kan worden bij het afrekenen van uw online bestelling.

Hoe werkt het?

Download de JOYN-APP en scan de QR-Code die u krijgt bij de bevestiging of in de bevestigingsmail! (Niet de QR-Code op het ticketje dat je krijgt bij de levering)

In de zaak zelf kan u de QR-Code scannen op onze tablet.

Plaatst u de bestelling met uw gsm zelf, dan dient u bij de bevestiging op de website te drukken op: ‘verzilver mijn punten in de app’

(Lukt het niet bij de eerste scan? Probeer dan zeker nog eens. De QR-Code werkt pas wanneer de bestelling bij ons geprint is. De tijd tussen het verzenden van de bestelling en het printen bij ons kan enkele seconden in beslag nemen)

OPMERKINGEN

ASAP/TIJDSTIP

U heeft de keuze om asap (zo snel mogelijk) of een tijdstip aan te duiden. Zo snel mogelijk is enkel beschikbaar tijdens de openingsuren. Houd er rekening mee dat dit tijdstip een richttijd is en soms een beetje kan afwijken. (In normale omstandigheden wijkt dit niet meer dan 15min af, bij enorme drukte wijkt dit niet meer dan 30min af) Indien asap niet aangeduid kan worden betekend dit dat het online al druk is en er al een aantal wachtende voor u zijn. Onze webshop stelt u dan het eerst volgende beschikbaar tijdstip voor. U kan dan wel nog een ander tijdstip aanduiden. De tijdstippen die nog beschikbaar zijn zullen dan weergegeven worden.

Wanneer je de datum van de dag zelf niet meer kan aanduiden wil dit zeggen dat wij volledig volzet zijn voor die dag. Ook telefonisch proberen bestellen heeft dan geen zin meer.

Online bestellen ≠ sneller bediend!

Het is zeker niet de bedoeling om klanten die zelf naar de frituur komen om te bestellen langer te laten wachten! WEL willen wij ervoor zorgen dat de tijd die u anders moet wachten op uw bestelling, u niet in de frituur zelf hoeft te zijn. Op deze manier kan u uw tijd nuttig besteden. Houd er dus rekening mee dat op drukke momenten ook online de wachttijd soms kan oplopen. U ontvangt een SMS ongeveer 10min. voor uw bestelling klaar is om af te halen of voor wij bij u arriveren. Wij proberen deze wachttijd te beperken tot max. 60min. Voor leveringen kan deze wachttijd op de drukste momenten iets langer oplopen. Om de kwaliteit van onze frietjes te garanderen doen wij maar 1 bestelling per rit! Op de drukste momenten kan het aantal online bestellingen beperkt worden of tijdelijk niet mogelijk zijn. Probeer dan op een later tijdstip opnieuw of kom gerust langs, wij zijn wel open!

Wegens organisatorische redenen aanvaarden wij geen telefonische bestellingen. Op de drukke momenten hebben wij niet de mogelijkheid om onze telefoon te beantwoorden. Ook zorgt ons online systeem ervoor dat wij perfect op schema kunnen werken. In geval van problemen kan u gerust iets inspreken op onze voicemail. Wij contacteren u dan zo snel mogelijk terug. Hebt u ons echt dringend nodig kan u een sms met het probleem sturen naar 0477/944184 (Niet voor het plaatsen van bestellingen)

LEVERINGSGEBIED

Om de kwaliteit van onze frietjes te kunnen blijven garanderen is ons leveringsgebied beperkt.

Wanneer u de gewenste adresgegevens invult en er niet geleverd kan worden op deze locatie krijgt u hiervan een melding.

Wij leveren ook maar 1 bestelling per rit, hierdoor kan op de drukste momenten de wachttijd een beetje oplopen. Houd hier rekening mee.

Leveringen zijn mogelijk voor bestellingen vanaf € 20!

KOSTEN

Aan afhalingen is een servicekost verbonden van € 2,00/bestelling. (waarom een kost bij afhaling? Deze kost dienen wij aan te rekenen voor de smsjes die verzonden worden alsook voor de maandelijkse kost die wij aan het systeem dienen te betalen)

Aan leveringen is een servicekost verbonden van € 5,00/bestelling. (€ 2,00 servicekost en € 3,00 leveringskost) Voor de gemeenten Sint Katherina Lombeek en Liedekerke

Aan leveringen is een servicekost verbonden van € 5,50/bestelling. (€ 2,00 servicekost en € 3,50 leveringskost) Voor de gemeenten Ternat, Wambeek, Affligem, Teralfene, Hekelgem en Essene.

Aan leveringen is een servicekost verbonden van € 5,90/bestelling. (€ 2,00 servicekost en € 3,90 leveringskost) Voor de gemeenten Borchtlombeek en Denderleeuw

Geen servicekosten voor bestellingen boven € 65!

PROBLEMEN

Heeft er zich een dringend probleem voorgedaan met uw bestelling/levering, stuur ons dan gerust een sms. Wij lossen dit zo snel mogelijk op! Voor minder dringende problemen kan u ons contacteren via daan_vernaillen@hotmail.com of via het contactformulier op onze website. Ook kan u een bericht inspreken op onze voice mail. Wij antwoorden zo snel mogelijk.

Telefonisch zijn wij door de drukte zeer moeilijk bereikbaar.



Neem gerust contact met ons op